Saturday, July 25, 2009

SURUHANJAYA TENAGA

Rekod Kawalselia


SENARAI ORANG KOMPETEN ELEKTRIK YANG BERDAFTAR
(Kemaskini Terakhir: 07 Julai 2009 - 6:40 petang)
SENARAI KONTRAKTOR BERDAFTAR (KERJA-KERJA ELEKTRIK)
(Kemaskini Terakhir: 07 Julai 2009 - 6:40 petang)
SENARAI KELENGKAPAN ELEKTRIK YANG DILULUSKAN
(Kemaskini Terakhir: 07 Julai 2009 - 6:40 petang) 1. Senarai ini adalah kelengkapan elektrik yang telah di keluarkan Perakuan Kelulusan oleh Suruhanjaya Tenaga. 2. Pengguna adalah dinasihatkan supaya membeli kelengkapan-kelengkapan elektrik yang mempunyai label yang dikeluarkan oleh SIRIM.

1 comment:

  1. ASSALamualaikumm...saya nak tanya ....
    macama mna saya nak kembangkan kemahiran saya dalam bidang eletrical.saya cuma ada basic eletrical..dan bertugas sebagai maintenance selama 5 tahun dalam bidang eletrical,di syarikat swasta .boleh kah saya mengikut kursus chargmen AO dan apa yang di perlukan untuk mengikuti kursus chargmen AO.

    ReplyDelete