Friday, July 17, 2009

Celcom broadband...

hari tu...13/07/2009,aku ngan wife aku gi Bkt.Bintang...aku park keta kat KL Sentral..pastu amik monorail terus ke B.bintang...sajer tinggalkan anak2 ngan mak mertua...selepas buat sikit2 urusan penting layan Transformer kat Pavillion...masa on the way turun dari monorail kat stesen Bkt.Bintang la aku leh singgah kat booth celcom...dlm kepala mmg tgh plan nk register broadband...tapi test sim card jer...modem x beli,pakai pda O2 aku jer...,aku pun isi form...amik basic package Rm68/bln...budak yg kat booth tu pun baik nyer ayatt...tak sampai 24j leh pakai...sebelum tu mmt tu pun dh check ngan celcom...takut2 blacklisted...aku pun dh xingat ada gantung ke x ngan celcom....bg IC ,buadk tu pun check status aku ngan celcom pastu cakap`aku bang..`CLEAR'..,aku pun isi form pastu bg Rm68...dlm ati ingat mlm nie dh leh surf internet...tunggu punya tunggu smpi hari khamis pun PDA aku dok asyik display No Service...call celcom service center diaorg agak dealer lum proceed registration form pun...ishkk..xkan kot..aku pun call dealer...diaorg kater dh antar tapi reject...kuang 3x.Tak leh jadi nie...so,td sblum sembahyang jumaat aku pun terus gi celcom center kat sek.9,s.alam...leh tahan ramai...hmm...tunggu lg....smpi turn aku terus citer lebih kurang...sekali check status mmg blacklisted daaa....ada gantung Rm77.80...cehhh...kuarkan duit bayar....amik release letter dr celcom pastu fax ke dealer...suh diaorg proceed balik registration form....tunggu lagii....adoiiiii....migrain kepaler otak aku....mcm2 hal...sabaqqqq..

No comments:

Post a Comment